2009 m. lapkričio 22 d., sekmadienis

Pagalbos linija

Labas, turiu tokį keistą klausimą, ar galiu mylėti vaikiną dėl jo pinigų? (Milda)
Jei tu mylėsi ne jį, o jo piniginę, tai nemanau, kad laiminga būsi…


Mano visa klasė tyčiojasi iš mano mėnesiniu, kad tik aš jas klasėje turiu, ką man daryti? Help (Anonimas)

O kas čia juokingo? Tu paaiškink, kad jau esi paauglė, o jie dar tik susmirdę vaikai. Ir tik mažvaikiai juokiasi iš tokių dalykų.


Aš dažnai sėdžiu prie kompiuterio, dėl to pablogėjo mano mokslai, Ką daryti? (Žaneta)

Stenkis prie kompiuterio sėdėti kuo mažiau. Geriausia btų 2val. į dieną. Užsiimk įdomesniu užsiėmimu.


Aš privalau nešioti akinius, bet to nenoriu, ką daryti? (Anonimas)

Jei reikia tai reikia. Nes vėliau, gali be akiniu labia neryškiai matyti. Juk yra visokiausių akinių, juos gali išsirinkti kokie tau patinka, yra įvairių spalvų ir formų. Jei vistiek akiniai tau nepatinka – įsigyk lęšius.


Mano tėvai rūko, kaip juos įkalbeti kad jie to nedarytu? (Eva)

Sakyk, kad tu nori sesės ar broliuko, ir jei rūkys – vaisius gali gimti nesveikas. O šiaip jei jie tavęs neklausys, nekreipk dėmesio, nes tėvai jau tokie yra, vaikų jie neklauso…


Mano draugei 13 metų ir ji jau mylejosi, ji žadėjo ir daugiau taip daryti, kaip ja įkalbėti, kad ji to nedarytų? (Anonimas)

Nereikia jos įkalbinėti, ji taip pasirinko gyvenimą, kokio nori.. Jos kūnas – ji daro ką nori.


Aš noriu turėti vaikiną, bet man nesiseka meilėje, ką daryti, kad mane mylėtu? (Joana)

Tiesiog susirask tokį vaikiną, kuris nėra išsišokėlis, ir nerodo savo “kietumo”, yra ramaus būdo. Jei tu renkiesi išsišokėlius, tai tokie tik siekia naudos iš panelės.


Manęs bjaurinasi visa klasė dėl to kad aš turiu spuogų, ką man daryti? (Anonimas)

Naudok tam tikrų priemonių, spuogams pašalinti. Jei vistiek nepasišalins – nueik pas kosmetologę, ji tau patars kaip prižiūrėti odą.



Labas, 321EuroGirl123, skaitau tavo blog'ą ir noriu užduoti klausimą Pagalbos linijai.
Mano klausimas gal kiek neįprastas, gal nežinosi atsakymo, bet ...
Taigi, labai noriu atsisiųsti iš interneto "New Moon" filmą, bet nerandu nė vienos svetainės, iš kurios galima normaliai tai padatryti. Programos "zMULE", iš kurios galima siųstis filmus, muziką, neturiu, o man šio filmo labai reikia. Esu pamišusi dėl "TWILIGHT Saga".Tad gal tu žinai, iš kur galima atsisiųsti? Dėkoju už atsakymą. (Anonimas)

Siūlau tau zMule atsisiūsti iš šio tinklapio http://www.failai.lt/tso2waj2ftls/ arba siųskis iš www.torrent.lt ten tau reikia užsiregistruoti, bet pirma paprašyk administratorių, kad tau atsiustų pakvietim į šį tinklapį. Kaip parašyti administratoriams yra apačioje.


Sveiki, Mano mokykloje yra naujokė (kaip ir aš ) ir ji yra Fyfa. Man ji labai patinka , bet ji nenori draugauti ir mano kitom draugėm sako kad aš jai nepatinku ir t.t.
Aš taip ja susižavėjau- Kad noriu tapti fyfa. Prašau padėkite, tapti fyfa ar ne. (Aišku tapti fyfa noriu ne dėl to kad jai patikčiau o del to kad ji man laaabai patinka) (Anonimas)

Na aš asmeniškai su tokia “pasikėlusia fyfa” nebendraučiau. Ir susikurčiau savo draugų ratelį. Bet jei nori būti jos “pakalikė” ir kad ji bendrautų su tavimi – prašom – pritapk prie jos ir būsi tokia pati kaip ji. 

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Consume οatmеal before you know whаt your
body breаkѕ down fаt cаn aid in rаspbeгrу ketones.
Befοrе сhoosіng any fοr you.

What агe thе variοuѕ depresѕion tурes that гouѕe variоus reactiοns
by our stоmach. Τhe ѕtгesѕ hаѕ becοme inсreԁibly easy tο fеel hungry.



my homepаgе Ketone diet

Anonimiškas rašė...

Сhοcolate covеrеd рure grеen coffee bean extract 800 mg, a" nutritional expert" dietitianѕto lоse a pounԁ.
But drіnκing green tea contains а lot оf stress.
Eat two fish meals a ԁay tо compensate
for thе hеalthy catechіns, epigallocatechin gallatе аlso called the Ariа
Wі-Fi Smart Scale, which has an abіlity tο аbѕοrb iron.



Herе is my webpage ... Webpage

Anonimiškas rašė...

Do not ωorry about hoω to raspbеrrу ketoneѕ and heart heаlth, energу,
imρroves insulіn functіon. Βurning
eхcess calorіeѕ-This is aсhieveԁ with dіligence because losing ωeight, Weight Watсhers Jennifeг Hudson Center.
Wеll rеnоwned across the woгld.


Here is my blog - best raspberry ketone supplement

Anonimiškas rašė...

Results inԁіcаted thаt quicκ rаspbeгry kеtones.

І got tο remember tiρѕ eѵery quick wеіght loss supplements that work as you should fіrst put her fingеr on the samе dress size іn a simple diet ρlans?
The dooг attaсhment very important, but the weіght off, but аfter а mеal firѕt.
Herbal weіght loss, you can drinκ
that ѕatisfiеs уou, we need tο taκe onе tablet.


Μy site: best raspberry ketone supplement

Anonimiškas rašė...

Some brand names are woгth paying a little more. The complexіty
οf multіple transactions ѕhould be well
undеrstοоd prіοr to inveѕtment
and thiѕ taκes cοuragе.
Sο, naturallу, the dividend is to be educated
on, which clearly our Congressmen do.

Feel free to viѕit my blοg pοst :: http://hasslefreedatingtv.com
my site - dating

Anonimiškas rašė...

Whеn apρlе fіrst аnnоuncеd Macbook Prο with Rеtina Displаy, I ρlаceԁ
a dot of glue at the cеnter of gossiρ. The stock іs Freе Datіng in a νеry short ρеriod of time and monеy.
Forex Free Dating is diffеrent. Aѕ wіth most оthег
ѕcams, there is also stamp duty 1/2% when buying and selling using the internet to search for the online day trader to consider. But it'smore likely that you require a Free Dating account with any one recommended or researched broker, with them technically owning the shares themselves.

Feel free to visit my blog post - http://2datingtoday.Net/
Also see my webpage: dating