2009 m. lapkričio 29 d., sekmadienis

Pagalbos linija

Kokią kosmetiką ir kokios firmos reikia naudoti, kad paslėpčiau spuogus ir strazdanas? (Danguolė)
Yra maskuojamieji pieštukai, kremai. Yra įvairių firmu, Oriflame, MaxFactor, Maybeline ir t.t. Nueik į kosmetikos parduotuvę ir paprašyk konsultantės kad parodytų tau maskuojamąsias priemones.



Aš noriu lankyti dailės mokyklą, o tėvai man lankyti neleidžia sakydami, kad tuoj man atsibos ir norėsiu mesti, nors taip aš nedarysiu, ką man daryti? Padėk. (Justė)
O tu neklausyk tėvų, lankyk tą, ką nori. Paaiškink tėvams, kad nori būti visalaiką užimta, kad nereiktų nuobodžiauti.


Mano tėvai išsiskyrę ir dabar mano mama susirado draugą su kuriuo susituokė ir susilaukė vaiko, tas mamos vyras manęs labai nemėgsta, o gal net ir nekenčia, elgiasi su manimi labai nedraugiškai ir gan bjauriai, ką man daryti? (Anonimas)
Pasakyk viską mamai, kad jautiesi atstumta ir nesvarbi šioje šeimoje. Pasišnekėkite visi trys apie santykius šeimoje.


Kartą per technologijų pamoką mus mokytoja išmokė vieno labai skanaus pyrago receptą, aš grįžusi iš mokyklos su drauge net neklausdama mamos, ji tuo metu buvo darbe, sugalvojau su drauge kepti tą pyragą. Sumaišėm tešlą ,viską padarėme ir pradėjome kepti, palikome ir išėjome į kitą kambarį sėdėti prie kompiuterio, po kiek laiko pamatėme dūmus. Žiūrime kad mano virtuvė dega, bėgome kviesti ugniagesius ir jie užgesino liepsną, dabar mama manimi nepasitiki ir nepalieka manęs vienos namuose, ką man daryti, kad manimi pasitikėtu? (Anonimas)
Na jau čia kaltas tav žioplumas ir užmaršumas. Po kiek laiko mama tavim pasitikės, bet negreit... O jos niekaip neįtikinsi, tad pyraguss kepk mokykloje, o namuose visą maisto ruošimą palik mamai.


Manęs nemėgsta visa klasė, nes jiems nepatinka mano aprangos ir šukuosenos stilius, ką daryti? (Anonimas)
Atėjo metas keistis. Pasidomėk šiuolaikinio jaunimo aprangos mada ir šukuosenomis. Išsirink labiausiai patinkanti stilių ir pirmyn. O tavo klasė dar yra mažvaikiai, kurie labiau vertina išvaizdą, negu vidų. Nekreipk į juos dėmesio.

Komentarų nėra: