2010 m. vasario 21 d., sekmadienis

Rankinės : )



ach.

nebuvo ką veikt.

tai štai straipsnis jums!

kiekviena mergina stardolle trokšta būti gražia ir nori, kad jos apranga būtų išbaigta (ne visos, aišku, to nori :D)

aprangos išbaigimui labai tinka rankinės.

o jų - krūvos!

delninukės, rankinės per petį, didelės rankinės, mažos rankinės...

vardink ir vardink.

bet aš atrinkau šešias, mano nuomone, originaliausias. iš starplazos :D


tataigi.

1. Green Apple Shoulder Purse (Evil Panda, 5 sd). gal kai kam ši rankinė ir vaikiška, bet ji - labai įdomios formos bei žaismingų spalvų. Puikiai tinka ateinančiam pavasariui!

2. Octopus Detailed Purse (Bisou, 6 sd). rankinei originalumo suteikia aukso spalvos aštuonkojis. maybe mažai kur priderinamas, bet kad gražus - tai tikrai.

3.Hot Buys Purse (Pretty in pink, 7 sd, ss). šitas avilys... o die, kaip aš jį myliu. tiesą sakant, dar nesu mačius originalesnės rankinės nei ši!!!

4. Hot Buys Purse (Pretty in Pink, 7 sd, ss). maža, miela dovanėlė. vienžo, be ždž ;D

5. Purse Inspired by Dolce Gabbana (Bisou, 6 sd, ss). ši, kaip aš sakau, 'elegantovna' rankinė mane sužavėjo pirmą dieną. kas jai suteikia originalumo?? tas veidas, žinoma ;DDDDD.

6. Heart bag (Pretty in Pink, 5 sd, ss). na, tokių pilna, bet ši rankinė labai labai miela.

na, mano nuomone, tai visos rankinės! prieštarauji? spausk čia!

Komentarų nėra: