2010 m. vasario 27 d., šeštadienis

stardoll Lietuva - kokios mes/jos iš tikro?



Po šito girmantukės skandalo ir aš susimąsčiau - kokios tos lietuvės stardolle iš tikro?
bet prieš tai pažiūrėkime į užsienį - per tuos žaidimo stardolle metus supratau, kad užsienietės, na, daugelis jų, tikrai draugiškos ir bendraujančios. pasitaiko ir vagilių, tai aš ir supratau, bet mažai mūsiškių pakliūna į jų pinkles, mano nuomone. žodžiu - manau, mums reik iš jų imt pavyzdį, nes dabar, mano nuomone, lietuvių bendravimo lygis nekoks. tiksliau, jo beveik nėra.na, taip, yra tokių merginų, kurios tikrai draugiškos, bet kai kurios tokios 'draugės' gali būti tavo priešės. kaip lialia_1.
siūlėsi visiems daryti LE, na, ir darė, bet kas iš to? jei po to nepasikeiti slaptažodžio, tada po kelių dienų nebeturi rareų, hb ir dkny. kas dėl to kalta? girmantukė? ne, ne ji, o lialia_1. na, dabar nesiplėsiu apie ją, paskaitykit apie tai pukenijos bloge apie girmantukę.
toliau. lietuvių bendravimo lygis.
turbūt daug kas girdėjote apie acc 2ra. ? šita išsišokelė vaidina protingą ir ant kitų stumia : D. nu, žoodž, tokia asilė.
bet yra ir iš pažiūros normalių merginų, kaip vampire_, bet jos ir randa už ko užsikabint ir 'lazdavoja' kitus žmones, na pvz. MaRy_LT, nueikit į jos GB, rasit visą chatą.
dažniausiai tokios šlykštynės, kurios visus siunčia ant 3ų raidžių, yra kažkokios paviršutiniškos anketos, dažniausiai sukurtos kitų stardollo accountų.
yra dar ir kitokių žmonių, na, pvz, kopijuotojų, bet čia jau kas kita. AI, ir beto, viena intriguojanti foto iš SNLpollo notes:

keista man kažkaip.


Komentarų nėra: