2011 m. vasario 25 d., penktadienis

Mados meno galerija ''Pieštuko mada''


Sveiki mielieji,
Per prisistatymą daug nepasakojau apie savo pomėgius. Na jie pamažu išaiškės, jei seksite mano straipsnius. Dabar pamatysite mano mados meno galerija ''Pieštuko mada''. Iškart pasakau, jog darbų autorė esu aš pati. Taigi prašau nekopijuoti mano darbo. 
Kodėl toks pavadinimas?
''Pieštuko mada'', nes piešiau nekreipdama dėmesio į tendencijas ar kitas detales. Tai tiesiog mano darbų pradžių pradžia. Vėliau ketinu plėtoti savo veikla. Piešimas išties mano pašaukimas, žinoma kaip ir straipsniu rašymas.
Pristatysiu keletą savo galerijos darbų. Žinoma labai man svarbi jūsų skaitytojai nuomonė ir įvertinimas.






Renc:)

17 komentarų:

Simona rašė...

Labai gražu

R/I* rašė...

Ačiū

Mart :* rašė...

Gražu,bet nepraporcinga. Galva mažytė, o kojos labai ilgos,kaip pas barbę, tai pat liemuo labai plonas. Žodžiu, trūksta proporcingumo.

Mooonikaaa rašė...

Mart- nebūtina čia proporcija, nes yra piešimo būdai tokie.Mano technologijų mokytoja labai moka gražiai piešti ir kai piešia modelį,jinai irgi neproporcingai piešia.;>

R/I* rašė...

Tokiai piešimui nereikia proporcijų, tai yra gražiausių kūno linijų pabrėžimas. Na manau supranta tie kurie žino. :)

Simona rašė...

Ahaa.

Mooonikaaa rašė...

Renc- nu va tą aš ir turėjau omeny, tik nemokejau paaiškint.:DDD

R/I* rašė...

Monika- aš supratau, ką turėjai omenyje. :)

Simona rašė...

: )

your drug. rašė...

Gražū. ;)*

Simona rašė...

Pritariu Gintarei : p

R/I* rašė...

Ačiu :)*

VITA. rašė...

Žavu;} Smagu matyt žmogu kuris taip pat kuria ;}

R/I* rašė...

Ačiū :D

Unknown rašė...

Jeigu yra grazu,tai tikrai nebutinos ir tos proporcijos ;) Labai idomus pasirinkimas piesti butent tokiu budu...nemanau,kad lengva.:) pagrisiu tikrai grazu.:3

Alekąąą ;3 rašė...

Visai neblogi, tik labai jau paprasti. Na, dėl proporcijų gal ir neblogai, tik man į akis labai krito žiauriai maža galva.

Greta rašė...

Blem,Sužavėjo
Anatomija puiki, proporcijų ir neturi būti, tai tik eskizas.