2011 m. vasario 23 d., trečiadienis

Sveiki visi!


Sveeeikučiai.
Grįžau į blogą, anksčiau čia aš visada rašydavau,bet kaip viskas pradėjo keistis tiesiog nebesilankiau stardoll'e, nebeįdomus buvo ir tie patys blogai..Daabaar vėl įdomu, vėl lankausi ir t.t.:)
Smagu Gryžti i sena gerą bloga, kur yra pažįstami žmonės.:}
Ai va neprisistačiau,- Esu Monika, man 14 metų hmm mane žinote stardoll'e kaip -Mooonikaaa
Jei norite apie mane sužinoti ar susipažinti tai rašykit per stardoll'ą.;)
Apie save daug nepasakosiu, esu megėja kurti derinius per polyvore, daryti makiažus stardoll lėlėm.(įvairiom temom),pasakot apie manikiūrą.Nu ir t.t. nelabai mėgstu rašyt stardoll naujienas nu čia kaip kam.Aišku parašysiu ir apie stardolla'o naujienas.
Nu ką, tikiuos džiaugiates/nuliūdote ,kad gryžau- kiekvienam skirtingai.tad...:)
Parašykit i komentarus, maždaug apie ką noretumete kad rašyčiau(daviau pavyzdžių ką mėgstu ir sugebu.)
Na ir manau visiem laaaaaabai (nu gal nevisiem)įdomu kaip atrodo ta rašytoja.:)nes žmones kai nemato susidaro įspudi kitokį, kitokią išvaizdą ir t.t.


Tai va, jei perskaitet tą ką parašiau, labai dėkui už dėmėsį.:))*
Iki, dar susitiksim!.:}

6 komentarai:

Mooonikaaa rašė...

Iškraipė daugumą raidžiu, nu gal suskaitysit.;D

R/I* rašė...

Labai graži foto :)

Simona rašė...

Oo. Jei gali,rašyk apie 'polyvore' derinius. (;

Mooonikaaa rašė...

Renc > Dėkutis, malonu.:}
Simona> Žinau, jau sukūriau viena, nes nedėsiu vieną derinį reikia padaryti kokius 3 arba 4.:)

R/I* rašė...

Aš norėčiau čia rašyti, galima?

Simona rašė...

Tai aišku ^^