2009 m. spalio 10 d., šeštadienis

Nauja rašytoja : }


Sveiki!
Jau senokai mane padarė rašytoja, bet neturėjau progos prisistatyti - Esu Gabiniux :} Mano tikras vardas yra Gabija. Man tik 10 metukų ;D Labai mėgstu Helovyną, turiu sukūrusi klubą - HalloweenModel, ir dar blogą www.halloweenmodel.blogspot.com :} Taigi, taigi, taigi... Viršuje matote mano bannerį. Bėje, rašysiu naujienas krūvomis - TA prasme, kad į vieną žinutę įkelsiu kelias naujienas :} Sorry, et šiandieną paveikslėlių neįkelsiu, nes man kompas truputį pasrigo :} Gerai, kad bent bannerį spėjau pasidaryt :}
Naujienos -

Naujas DESIGN
Šiandieną stardolle tarp siūnamų rūbų, atsirado nauja suknelė. Ji labai primena Helovyną :} Man ji nėra itin graži, bet ko padarisi ;D

Naujas laiškas nuo adminų
Šiandieną nuėjusi į pašto dėžutę, radau šį tą... Ten buvo laiškas nuo stardoll adminų.

Šiam kartui užteks ;D

Jūsų, gabiniux ♥

Komentarų nėra: