2009 m. spalio 13 d., antradienis

Nauja rašytoja ^.^





Sveikos stardoll gerbėjos!!! Aš esu SIMONIUXXX arba tiesiog Simona, naujoji šio nuostabaus blogo rašytoja :) Man 15 matų, o daugiau apie mane galite paskaityti mano stardoll presentation :D.
Pasistenksiu dažnai kelti naujienas, susijusias su stadoll :D taip pat norėčiau padėkoti BeautyfulModel už tai, kad mane pakvietė prisijungti :) Viršuje matote mano "Banerį", kurį sukūriau su savo mėgstama piešimo programa (tikiuosi jums patinka).



Pirmoji (ir tikiuosi ne paskutinė) naujiena:

Galima gauti šiuos nemokamus "Moxie girlz" marškinėlius:



Štai ką reikia daryti, norint gauti marškinėlius:

1. Nueikite į surfert.nl
2. Tada, laukelyje esančiame viršuje, suveskite šį adresą: stardoll.com/nl/cinema/?id=106 ir paspauskite "Surf!" mygtuką.
3. Kai stardoll langas pasikraus, prisijunkite prie savo stardoll anketos.
4. Paspauskite log out.
5. Viskas! Jūsų suite turėtų būti dovana, kurią atidariuosios rasite šiuos marškinėlius :D

Komentarų nėra: